دزدگیر سیم کارتی IMELZ

دزدگیرسیم کارتی

دزدگیر سیم کارتی: یک سیستم هشدار بی سیم با فرستنده سیم کارت تلفن همراه

دزدگیر سیم کارتی یا سیستم های امنیتی GSM می‌توانند یک مکمل عالی برای تنظیم امنیت خانه شما باشند. GSM مخفف Global System for Mobile است، به این معنی که امنیت خانه شما به یک شبکه تلفن همراه GSM متصل می شود. دزدگیر سیم کارتی می تواند یک گزینه امنیتی بی سیم عالی برای خانه شما باشد، بنابراین بیایید نگاهی دقیق تر به این محصولات بیندازیم! سیستم هشدار خانه یا دزدگیر سیم کارتی یک محصول امنیتی خانه بی سیم است. خود زنگ امنیتی و همچنین حسگرهای حرکتی و سنسور باز کردن در و پنجره آن به یک شبکه تلفن همراه متصل می شوند. اساساً دزدگیر خانه سیم کارتی شما با استفاده از سیم کارت با شبکه گسترده تر GSM ارتباط برقرار می کند.



دزدگیرسیم کارتی

مزایای دزدگیر سیم کارتی چیست؟

دزدگیر سیم کارتی محصولی قابل اعتماد برای حفظ امنیت خانه شما است.

اگر کسی می خواهد دزدگیر خانه شما را دستکاری کند، نمی تواند به سادگی سیستم های دزدگیر خانه شما را با قطع منبع برق خانه یا آسیب رساندن به خطوط تلفن ثابت آن خاموش کند.دزدگیر سیم کارتی شما همچنان به خوبی کار می کند، زیرا به شبکه تلفن همراه GSM متصل می ماند.علاوه بر این، دزدگیر های سیم کارتی محصول بی سیم هستند. این بدان معنی است که شما می توانید به سرعت و به راحتی دزدگیر خود را نصب کنید. دزدگیر سیم کارتی بی‌سیم را می‌توان در هر مکانی در اطراف خانه‌تان راه‌اندازی کرد، زیرا آنها با سیم‌کشی پیچیده‌ای که باید به دیوارهای ملک شما سیم کشی شود محدود نمی‌شوند.


بنابراین، می توانید استراتژیک ترین مکان های اطراف خانه خود را برای دزدگیر سیمکارتی جدید خود انتخاب کنید. اکثر سیستم‌های امنیتی خانه بی‌سیم، از جمله پانل کنترل هشدار امنیتی، هر سنسور حرکتی، دوربین‌های امنیتی یا ویژگی‌های آژیر امنیتی، با باتری کار می‌کنند. عملکرد باتری به این معنی است که شما به راحتی می توانید سیستم های امنیتی خود را روشن و کاربردی نگه دارید تا خانه خود را ایمن نگه دارید.

به علاوه، ممکن است بتوانید سیستم امنیتی خانه بی سیم خود را با استفاده از قابلیت DIY نصب کنید. بدون نیاز به هزینه های گران نصب! اگر به طور منظم از خانه به خانه نقل مکان می کنید (خواه اجاره یا خرید)، ممکن است بخواهید به طور جدی یک دزدگیر سیم کارتیرا در نظر بگیرید: انعطاف پذیری بی سیم به این معنی است که می توانید سیستم های امنیتی خانه خود را در هر کجای خانه با خود ببرید.


سیستم های دزدگیر سیم کارتی چه معایبی دارند؟

دزدگیر های سیم کارتی هشداری را از طریق سیم‌کارت به نزدیکان شما و خود شما ارسال می‌کنند، درست مانند آنچه در تلفن همراه شما وجود دارد. بنابراین، مانند سیم کارت تلفن، باید هزینه های اشتراک را بپردازید تا سیستم امنیتی خانه خود را به شبکه تلفن همراه متصل نگه دارید.

اگر به نصب یک دزدگیر سیم کارتی در خانه فکر می کنید، مطمئن شوید که این هزینه اضافی را در نظر داشته باشید که علاوه بر تنظیمات عمومی امنیتی که در آن قرار داده اید، خواهد بود: پانل کنترل هشدار، سنسورهای تشخیص حرکت، دوربین های امنیتی، درب. و سنسورهای باز شدن پنجره و غیره

سیم کارت دزدگیر شما همیشه باید شارژ داشته باشد و وصل باشد . از آنجایی که ممکن است شارژ سیم کارت تمام شود یا برای سیم کارت مشکلی پیش آید سیستم اعلان کار نخواهد کرد.بهتر است دزدگیر شما علاوه بر سیم کارتی ، اینترنتی هم باشد تا در اینصورت به کار خود ادامه دهد.


دزدگیرسیم کارتی

چگونه هشدار را از خانه خود دریافت می کنید؟

بنابراین، وقتی خانه شما توسط یک سارق - یا هر فعالیت غیرمعمول دیگری - مورد حمله قرار می گیرد، واقعاً چه اتفاقی می افتد؟

آژیر به صدا در می آید

دزدگیر سیم کارتی شما صدای آژیر بلندی را منتشر می‌کند تا به مردم منطقه هشدار دهد که رخنه‌ای رخ داده است. این ممکن است سارق را مجبور به فرار کند قبل از اینکه بتواند چیزی را بدزدد. به علاوه، به شما، همسایگان (به عنوان مثال) اطلاع می دهد که در خانه شما حادثه ای رخ داده است.


دزدگیر شما از شبکه تلفن همراه برای ارسال یک هشدار امنیتی پیامکی برای شما استفاده می کند

به سادگی شماره تلفن همراه خود را در دزدگیر سیم کارتی خود ذخیره کنید و در صورت بروز مشکل امنیتی در خانه، هشدارهای پیامکی را در زمان واقعی دریافت خواهید کرد. سپس می‌توانید از هر کجا که هستید اقدام کنید، در حالی که آژیر دزدگیر شما به صدا در می‌آید تا به افراد اطراف هشدار دهد.


چه چیزی دزدگیر سیم کارتی رامفید می کند؟

می‌توانید در جریان رویدادهای داخل و اطراف خانه‌تان باشید.

دزدگیر سیمکارتی شما را با پیام های SMS (از طریق شبکه تلفن همراه) در هر کجا که در آن زمان باشید، در جریان خواهند گذاشت. به این ترتیب، حتی زمانی که دور هستید، می‌توانید از آنچه در امنیت خانه‌تان می‌گذرد به‌روز باشید.

درست مانند سایر سیستم‌های امنیتی خانه بی‌سیم، می‌توانید دزدگیر سیم کارتی خود را از راه دور فعال یا غیرفعال کنید. کنترل کامل، از هر کجا که هستید، هر زمان که دوست دارید.


آیا دزدگیر سیم کارتی دارای اشکالاتی هستند؟

اگر جایی هستید که خارج از پوشش شبکه تلفن همراه است، دزدگیر شما نمی‌تواند به شما اطلاع دهد که یک سارق در خانه شما وجود دارد.

همچنین، دزدگیرهای خانگی GSM مانند سایر سیستم‌های امنیتی هوشمند از انعطاف‌پذیری برخوردار نیستند: به عنوان مثال، نمی‌توانید حرکات اطراف خانه خود را در زمان واقعی مشاهده کنید، یا از هر کجا که هستید تصویر محل مورد نظر خود را داشته باشید .

دزدگیر آیملز علاوه بر سیم کارت قابلیت اتصال به اینترنت را دارد تا امنیت کامل تری را در اختیار شما قرار دهد. جهت اطلاع از مشخصات دزدگیر آیملز کلیک کنید.


دزدگیر اماکن پیشرفته آیملز

مزایای دزدگیر اماکن خوب

مزایای خرید دزدگیر بیسیم

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال