آسیب سرقت

آسیب های روانی مربوط به فرد مورد سرقت واقع شده

هنگامی که کسی مورد سرقت واقع میشود. ابتدا به ذهن می آید که پول یا مال از دست داده است ولی آسیب های روانی و تاثیرات آن شاید بسیار سخت تر باشد.گاها این صحبت شنیده میشود که ما در منزل چیزی نداریم که مورد سرقت واقع شود و این بیشتر شبیه یک مزاح است. چون سلامت و آرامش روان برای همه بسیار مهم می باشد.

شاید بشنویم که فلان خانه در نزدیکی ما مورد سرقت قرار گرفته و شاید نگران شویم که شاید مورد بعدی ما باشیم.این تصور که فردی قصد دارد به ما آسیب برساند می تواند احساس سردرگمی و ناتوانی در ما ایجاد کند و به آن فکر کنیم که برای جلوگیری از آن چه می توانیم انجام بدهیم. امروزه جرایم مربوط به سرقت بیشترین درصد از جرایم گزارش شده می باشد.


آیا مورد سرقت واقع شده اید ؟

برای فردی که مورد سرقت واقع شده است این اعصاب خوردی و استرس بسیار بیشتر از جایگزینی اموال سرقت شده است.

اگر به این فکر کنیم که فردی بدون اطلاع شما در خانه وارد شده است ، حتی اگر وسیله ای را هم سرقت نکند می تواند نقض کننده امنیت شما باشد.این سطح از ناراحتی باعث می شود افراد خود را سرزنش کنند که شاید در را درست قفل نکرده یا پنجره ای را باز گذاشته اند.

برخی افراد می توانند با کنترل مجدد و افزایش امنیت خانه از این امر جلوگیری کنند. بررسی قفل ها ، محافظ درب فلزی ، نصب یک دزدگیر منزل خوب می تواند اطمینان را به شما برگرداند و آرامش را به خانواده شما هدیه دهد .توجه داشته باشید برای فردی که مورد سرقت قرار گرفته اشتباه مجدد می تواند تخریب زیادی داشته باشد.

پیشگیری بهتر از درمان

استفاده از یک دزدگیر منزل یا دزدگیر اماکن و آژیر و حتی به کار گیری دوربین مداربسته می تواند به شما این آرامش را بدهد و به سارقان و نفوذ گران این را نشان دهد که شما زمانی که نیستید در منزل یا محل کار خود آنجا امنیت دارد و دور از دسترس شما نیست.

آسیب های روانی مربوطه به فرد سرقت شده به ما این هشدار را میدهد که به فکر بیفتیم و پیش گیری کنیم تا درمان . برای فردی که هنوز مورد سرقت قرار نگرفته است. این شانس هست که هیچ وقت مورد سرقت واقع نشود.


اگر مورد سرقت واقه شده اید این نکته را بدانید

برای افرادی که مورد سرقت واقع شده اند این نکته بسیار مهم است که بعد از سرقت بسیار حساس مسشوند و با کوچکترین سر و صدایی پریشان و آشفته میگردند . این دسته افراد برای تعویض و یا تهییه دزدگیر منزلشان بسیار باید وسواس به خرج دهند چرا که اگر دزدگیر آلارم کاذب بدهد برای آنها گران تر تمام میشود .حال بد و حس بی اعتمادی نتیجه این اتفاق است. حتما دقتع داشته باشید آسیب های بعد از سرقت بسیار ناخوایند و بد است . اگر محل زندگی و کار ما مجهز به دزدگیر اماکن نیست حتما تهییه کنیم و اگر دزدگیری داریم که حال و اوضاع جالبی ندارد به فکر درست کردن آن بیافتیم .

مشخصات و ویژگی های دزدگیر منزل

بهترین مارک دزدگیر منزل کدام است؟

مزایای استفاده از دزدگیر بیسیم

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال