دزدگیر منزل چی بخرم ؟ ۶ نکته مهم در خرید دزدگیر اماکن

دزدگیر منزل چی بخرم؟

یکی از پاسخ هایی برای این سوال که دزدگیر منزل چی بخرم ؟ این است که بهترین انتخاب مناسب ترین دزدگیر منزل برای شما دزدگیر ی است که امتحان خودشو پس داده است. دزدگیر منزل یک سیستم امنیتی برای تأمین امنیت منزل شماست. تشخیص درست و صحیح و واکنش سریع به دزدی خیلی مهم است. کار کردن با دزدگیر برای صاحب آن بایستی ساده باشد . دزدگیر منزل باید همیشه آماده به کار باشد. دزدگیر منزل با کیفیت بالا امنیت بهتری برای شما خواهد داشت .دزگیر از جمله وسایل با ارزش در یک منزل می باشد.کار کردن با دزدگیر باید راحت باشد .

از یک دستگاه مرکزی و تعدادی سنسور تشکل شده است. زمانی که هریک از سنسورها خطری را تشخیص دهند، آژیر دستگاه فعال‌شده سپس دزدگیر منزل به شما پیامک ارسال می‌کند و تماس تلفنی برقرار می‌شود.

همیشه هنگام خرید هر لوازم جدیدی برای خود این سوال را از خودتان میپرسید که چی بخرم ؟ کدام بهتر است ؟ و امید وار هستید یک محصول خوب و سالم و مطابق با سلیقه خود پیدا کنید . شاید شما هم خیلی وقت ها تجربه خریدی داشته اید که مطابق با خواسته شما نبوده یا کارایی کافی را نداشته . در اینجا به نکات مهم در خرید دزدگیر اماکن که برای منزل خود باید توجه داشته باشید توجه میکنیم.

دزدگیر منزل آیملز

۱. واکنش سریع به اتفاقات

مهم‌ترین وظیفه دزدگیر اماکن، اطلاع‌رسانی است. زمانی که اتفاقی در منزل یا محل کار شما می‌افتد، دزدگیر وظیفه دارد با شما تماس بگیرد و شمارا از خطر پیش‌آمده باخبر سازد. درنتیجه باید در کم‌ترین زمان از آن باخبر شوید. دزدگیر بعد از تشخیص نفوذ شروع به آژیر کشیدن می‌کند. به گوشی شما نوتیفیکیشن ارسال می‌کند، به لیستی از دوستان و آشنایان پیامک ارسال می‌کند و با اشخاصی که به محل نزدیک هستند تماس می‌گیرد. سرعت عمل بالا ازجمله ویژگی‌های یک دزدگیر منزل خوب است.


۲. تشخیص درست

تشخیص دقیق اصلی ترین علت خوب بودن یک دزدگیر و خرید آن است . توصیه میکنیم که دزدگیر ی بخرید که بدون دلیل آژیر نزدند . اصطلاحا خطا نداشته باشد. وجود خطا در تشخیص آسیبهای روانی مانند اضطراب و استرس به همراه خواهد داشت که علاوه بر مضر بودن برای سلامتی اهالی منزل ضعیف شدن اعتماد به سیستم امنیتی منزل توسط صاحب خانه را به همراه خواهد داشت . حتما هنگام خرید این موضوع را مطرح کنید . دزدگیر ی که در تشخیص خود خطا دارد به آن پختگی لازم جهت برقراری امنیت منزل شما نرسیده است.


۳. نصب ساده

زمانی برای خرید یک دزدگیر اماکن نیاز به یک کارشناس بود که وارد خانه شما بشود وسیم ها را از داخل دیوار های شما عبور دهد اما امروزه دزدگیر های بیسیمی هستند که نصب آنها بسیار ساده تر است.یک از پاسخ‌ها برای سؤال دزدگیر منزل چی بخرم ؟ این است که دزدگیر اماکنی را بخریم که به‌عنوان سیستم امنیتی وابسته به نصاب برای نصب را نداشته باشد. خیلی وقت‌ها مشتریان تمایل دارند دزدگیر منزل خود را به‌شرط اینکه نیاز به تکنیک خاصی باشد خودش نصب نماید. دزدگیر بیسیم آیملز با توجه به این نیاز مشتریان طوری طراحی‌شده که به‌راحتی و بدون نیاز به سیم‌کشی یا کار با برق یا هر چیزی که باید توسط متخصص انجام شود قابل‌نصب و بهره‌برداری است..


۴. جابجایی راحت دزدگیر

به قول مشتریان دزدگیر یکی دیگر از ویژگی‌های دزدگیر وایرلس این است که در صورت جابجایی مکان به‌راحتی قابل‌انتقال است و نیازی به جمع‌آوری سیم‌کشی‌های پیچیده نیست.


۵.تامین و نگهداری دزدگیر

امروزه شاهد آن هستیم که با توجه به مشغله زیاد مردم مسئله تامین و نگهداری کار سختی است. اگر قرار باشد برای منزل خود سیستم امنیتی دزدگیر تهییه کنیم میخواهیم سالیان سال کار کند و اگر زمانی از تنظیم خارج شد در کمترین زمان و به راحتی خودتان دوباره آن را تنظیم و یا مسئله را حل کنید.


دزدگیر منزل آیملز

۶.امکانات دزدگیر منزل و قیمت

پیدا کردن دزدگیر اماکن مناسب، بستگی به نیازهای شما دارد. اگر آژیر داخلی دستگاه برای شما کافی است، یک بسته پایه برای شما معقول است. اگر شما به دنبال چیز متوسطی هستید که بتوانید تا در خانه خود درحالی‌که دور هستید، دستگاه را کنترل نمایید، سیستم‌های سیم‌کارتی از هر نوع آن برای شما می‌تواند مناسب باشد.توجه داشته باشید دزدگیری بهتر است که تخصصا روی امنیت منزل تمرکز داشته باشد و ترجیحا کار دیگری که در حوزه امنیت نیست انجام ندهد .

اکثر دزدگیرها در ایران به‌صورت قطعات جداگانه‌ به فروش می‌رسند. به این معنی که حداقل نیازهای کاربر در آن در نظر گرفته نمی‌شود. شما باید دستگاه مرکزی، سنسورها، آژیر و حتی باتری و کنترل از راه دور را به‌صورت جداگانه تهیه کنید. هم‌چنین برای کاربر بسیار سخت است که بداند دقیقاً به چه حداقل‌هایی نیاز دارد. برخی از مارک‌ها مانند دزدگیر منزل آیملز ، محصولات خود را به‌صورت بسته‌های کامل ارائه می‌دهند. این بسته‌های سیستم امنیت خانگی، اغلب شامل مواردی مشابه لیست زیر هستند:

  • پنل اصلی دستگاه مرکزی
  • سنسور حرکتی
  • سنسور در و پنجره
  • کنترل از راه دور
  • دفترچه راهنما

دزدگیر اماکن یک سیستم الکترونیکی جهت حفاظت از منزل، مغازه و اماکن مختلف است. این سیستم از طریق دریافت سیگنال‌های هشدار از سمت قطعاتی به نام سنسور، انواع تهدیدهای امنیتی را تشخیص می‌دهد...


انواع سنسورهای یک سیستم امنیتی خانگی به شرح زیر است:

دزدگیر بیسیم

سنسور تشخیص حرکت چشمی حرکتی

این سنسور از طریق امواج مادون قرمز و ارسال و دریافت آن به محیط می‌تواند حرکت را تشخیص دهد. مبنای عملکرد این سنسورها گرمای جسم متحرک است. نوع پیشرفته این سنسورها بانام سنسور وزنی شناخته می‌شود. سنسورهای وزنی، توانایی تشخیص انسان از حیوان رادارند. لذا برای حیوانات خانگی، هشدار را فعال نمی‌کند.

سنسور حرکتی آیملز

دزدگیر بیسیم

سنسور آهنربایی در و پنجره

به‌صورت یک قطعه دوتکه است. یک قطعه بر روی قسمت ثابت و قطعه دیگر بر روی قسمت متحرک در یا پنجره نصب می‌شود. چنانچه در یا پنجره منزل باز شود بافاصله گرفتن این دوتکه از یکدیگر، هشدار دستگاه فعال می‌‍‌شود. این فاصله چیزی در حدود 2سانتی متر می‌باشد.

سنسور درب و پنجره آیملز

سنسور دود

سنسور دود

این نوع سنسور در راستای تشخیص دود ناشی از آتش‌سوزی و سوختن اجسام مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع با استفاده از این سنسور در سیستم امنیت خانگی خود، دزدگیر شما دارای قابلیت تشخیص و اعلام حریق می‌گردد. این نوع از سنسورها با توجه به حساسیتی که موضوع آن دارد، از پرکاربردترین آن‌ها محسوب می‌شوند.

سنسور دود آیملز

سنسور نشت آب

اماکن بسیاری هستند که احتمال نشت آب و بروز آب‌گرفتگی در آن‌ها وجود دارد. اماکنی مانند حمام، زیر زمین‌ها، پارکینگ‌های زیرزمینی و... ازجمله این مناطق هستند. این سنسور با استفاده از قابلیت رسانایی آب می‌تواند نشت آب را تشخیص دهد.


سنسور تشخیص لرزش

وظیفه اصلی این سنسور، تشخیص لرزش‌ها و تکان‌ها در اجسام است. کاربرد این سنسور برای استفاده بر روی اشیا قیمتی، گاوصندوق، کمدهای با اهمیت بالا بوده و به طور کلی برای تشخیص هر وسیله‌ای است که ممکن است تکان خوردن آن برای شما اهمیت داشته باشد. شما می‌توانید این سنسور را بر روی هر وسیله قیمتی و با ارزشی نصب کنید و چنانچه کسی قصد جابجایی آن‌ها را داشته باشد شما به سرعت خواهید فهمید.


شکست شیشه

سنسور شکسته شدن شیشه

این نوع از سنسور با تشخیص امواج صوتی حاصل از شکسته شدن شیشه، هشدار دستگاه را فعال می‌کند. این سنسور باید در نزدیکی پنجره یا درهای شیشه‌ای نصب شود و بسته به میزان بازتاب صدا و ابعاد اتاق، می‌تواند دارای حساسیت‌های مختلفی باشد.

سنسور شکست شیشه imelz

سنسور خطی (بیم)

این سنسور به‌عنوان یک دیوار یا فنس مجازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. مکان‌هایی مانند تراس، دیوار باغ و ویلا و... برای حفاظت نیاز به چنین سنسوری دارند. این سنسورها از ارسال و دریافت امواج مادون قرمز بین دو قطعه خود برای تشخیص نفوذ بهره می‌برند. هر یک از این سنسورها با تشخیص علائم محیطی مرتبط به خود، یک سیگنال هشدار به دستگاه مرکزی ارسال می‌نماید.

این که دزدگیر منزل چی بخریم ؟ دغدغه خیلی از مشتریان می باشد چرا که این انتخاب مستقیما روی امنیت خانه و محیط زندگی شما تاثیر دارد و با مطالعه دقیق و بررسی رضایتمندی مشتریان دیگر میتواند شما را در این امر راهنمایی بهتری کند.


تفاوت دزدگیر سیمی و بیسیم چیست ؟ و کدامیک بهتر است؟

دزدگیر هوشمند منزل آیملز

مزایای استفاده از دزدگیر بیسیم

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال