بهترین برند دزدگیر اماکن - دزدگیر بیسیم منزل

بهترین دزدگیر اماکن

آرامش خاطر با بهترین دزدگیر اماکن

دزدگیر اماکن یا دزدگیر خانگی یک سیستم امنیتی می باشد که وظیفه اصلیش تشخیص سرقت از منزل می باشد . دزدگیر منزل از تعدادی سنسور و آژیر و یک پنل مرکزی که مغز سیستم می باشد تشکیل شده است که با هم در ارتباط هستند .اگر سنسوری فرد نفوذی یا سارقی را تشخیص دهد به پنل مرکزی دزدگیر اماکن هشداری ارسال میکند و پنل مرکزی پردازش های لازم را جهت به صدا در آمدن آژیر و تماس با هر یک از افراد مورد تایید شما مینماید.

دزدگیر دارای انواع متفاوتی هستند بر اساس کارایی و کیفیت و تکنولوژی هایی که دارد به کار گرفته می شوند.مثلا یکی از انواع دزدگیر اماکن برای افرادی که تمایل به سیم کشی ندارند ، دزدگیر اماکن بیسیم است که نیاز به سیم کشی و سوراخ کاری ندارد.پس قبل از خرید بهتر است ویژگی های انواع دزدگیر اماکن را بشناسید تا بتوانید ویژگی نوع مناسب دزدگیر اماکن برای منزل خود را شناخته و بهترین دزدگیر اماکن را برای منزل خود تهییه کنید.


در اینجا میخواهیم با برخی از ویژگی ها که کمتر دیدید و شنیده اید به معرفی بهترین دزدگیر اماکن بپردازیم.

ویژگی های بهترین دزدگیر منزل

  • 1. دزدگیر اماکن با خطای صفر
  • 2. دزدگیر اماکن با طراحی جدید
  • 3. دزدگیر اماکن بیسیم
  • 4. دزدگیر اماکن حیوانات خانگی
  • 5. دزدگیر اماکن خود نصب
  • 6. کم دردسر بودن دزدگیر
  • 7. قابلیت حفاظت خانگی
  • 8. قابلیت تنظیم ساعت فعال و غیر فعال شدن
  • 9. قابلیت اتصال دوربین به دزدگیر

دزدگیر منزل بی خطا

1-دزدگیر اماکن بی خطا

یکی از مهم ترین ویژگی های بهترین دزدگیر اماکن نداشتن خطا در تشخیص است. آژیر خطا جدای از آزار و اذیت همسایه ها، سلب اطمینان مالک دزدگیر را به همراه خواهد داشت. در زمانی که دزدگیر شما آژیر میزند این خیلی مهم است که شما به آن سریع واکنش بدهید.

داستان چوپان دروغگو :

زمانیکه دزدگیر اماکن آژیر خطا میدهد مانند چوپان دروغ گو می باشد که داد میزند گرگ و همه سر صحنه حاضر میشوند ولی هیچ خبری نیست.بعد از چند دفعه تکرار آژیر خطا در دزدگیر، شما دیگر به آژیر های خطا واکنش سریعی نمیدهید چون شک دارید و با خود میگویید که ممکن است خطا داشته باشد.

بهترین دزدگیر اماکن تنها زمانی به شما هشدار می دهد که حضور انسانی را به توسط سنسور های دقیق تشخیص دهد.این مساله امروزه دغدغه خیلی از مشتریان دزدگیر های اماکن بوده و همین مساله باعث شده تا خیلی از استفاده کننده گان دزدگیر به فکر تعویض دزدگیر خود بعد از وقوع این خطاها بشوند .

دزدگیر اماکن

دزدگیرمنزل بی خطا

2-ظاهر منزل را خراب نمیکند

همه ی ما برای ظاهر منزل یا محل کار خود بسیار ارزش قائل هستیم و کلی هزینه دکور می‌کنیم تا بهتر جلوه دهد. حضور سیم‌کشی به‌عنوان مهمان ناخوانده اجباری ممکن است کار جالبی نباشد.ممکن است همه جا سیم کشی توی دیوار مخفی نشود و بعضا مجبور به داکت کشی شوید که ظاهر خوبی ندارد. بهترین دزدگیر اماکن برای منازلی که از قبل محلی برای سیم‌کشی ندارند استفاده از دزدگیر بیسیم است. امروزه پنل های مدرن سایز کوچکتری دارند و به عنوان یک جز از دکور منزل شما محسوب میشوند . مانند آیفون تصویری شما یا تلفن دیواری .



دزدگیربیسیم

دزدگیر بیسیم منزل

دزدگیر های اماکن به دو صورت سیمی و بیسیم در بازار موجود هستند و هرکدام ویژگی و مزایای خودش را دارد . با توجه به اینکه خیلی از خانه ها امکان سیم کشی ندارند پس بهترین دزدگیر بیسیم منزل می باشد.از جمله مزایای بیسیم بودن دزدگیر میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

  • امن تر بودن : یک سیستم بی سیم سیمی برای قطع کردن ندارد و دور زدن یا کار کردن در اطراف آن بسیار سخت تر است.
  • انعطاف پزیر تر بودن دزدگیر :ممکن است دیگر در انبار وسیله ای نداشته باشید و مجبور باشید وسایل خود را در پارکینگ مستقر کنید. خب به راحتی سنسور را جابجا کنید.
  • گسترش پذیر تر : یک سیستم سیمی دارای محدودیت داخلی است. اگر خانه یا محل کار شما تغییر کند، برای گسترش سیستم باید سیم کشی جدیدی اجرا کنید.
  • به صرفه تر بودن اقتصادی : امنیت موثر ارزان نیست، اما بسیاری از مزایای ارائه شده توسط راه حل های بی سیم - از جمله سهولت نصب، نظارت موثر، و تشخیص از راه دور - همچنین به کنترل هزینه ها کمک می کند.
  • نبود سیم و سیم کشی : در صورت استفاده از بهترین دزدگیر اماکن بیسیم منزل دیگر نیازی به سیم و سیم کشی نیست.
  • قابلیت اتصال به اینترنت : دزدگیربیسیم آیملز میتواند به اینترنت متصل شود.
  • نصب ساده و سریعتر دزدگیر : به علت عدم نیاز به سوراخ کاری و سیم کشی ، میتوانید به راحتی و در کمترین زمان سیستم امنیتی دزدگیر خود را نصب و راه اندازی کنید.
دزدگیر منزل IMELZ

دزدگیر حیوانات

دزدگیر برای دارندگان حیوانات خانگی

. اگر داخل منزل حیوان خانگی دارید و قصد خرید بهترین دزدگیر اماکن را برای خود دارید این موضوع را در نظر داشته باشید که چشمی دزدگیر یا سنسور حرکتی مهم ترین عضو دزدگیر های اماکن می باشد. برای بهتر بودن دزدگیر اماکن نیاز است تک تک اجزا بهتر باشند . سنسور حرکتی دزدگیر اماکن با قابلیت تشخیص حیوان تا 25 کیلو گرم این اجازه را به شما می دهد تا در منزل خود دزدگیر را با وجود حیوان فعال کنید و هیچ مشکلی نداشته باشید.

درباره سنسو رحرکتی آیملز بیشتر بدانید





دزدگیر DIY

نصب ساده و سریع

قطعا نصب همه ی دزدگیر های موجود در بازار سخت نیست و بهترین دزدگیر اماکن ، نصب ساده ای خواهد داشت. امروزه شرکت های نابغه حوزه تولید دزدگیر اماکن از استاندارد جدیدی تحت عنوان DIY استفاده کرده اند که به شما این امکان را میدهد بدون دانش فنی و نیاز به کار خاصی دزدگیر خود را نصب و راه اندازی کنید. این استاندارد روند نصب را بسیار ساده کرده است. دیگر نیازی به پرداخت پول نصب و نصاب نیست. به دلیل عدم نیاز به سوراخ کردن و اجرای سیم، زمان نصب یک سیستم امنیتی بی سیم ما بسیار کاهش می یابد. آیا می توانید زمان مورد نیاز برای نصب یک سیستم سیم کشی را تصور کنید که شامل سوراخ کردن تعداد زیادی حفره و سپس از هر سنسور و آژیر یک سیم به دستگاه می باشد.

درباره نصب دزدگیر اماکن بیشتر بدانید

کم استهلاک بودن

بهترین دزدگیر اماکن را یکبار نصب و راه اندازی میکنید و 4 یا 5 سال یکبار چکاپ و تعویض باتری انجام میدهید. این یک دزدگیر منزل خوب است . اینکه یک فرد دزدگیر اماکنی را خریداری کرده و کمتر از یک یا دو ماه خراب میشود و نیاز به کارشناس دارد تا مشکل برطرف شود و یا اینکه دزدگیر ش زیر یکسال یا دوسال بسوزد و نیاز به ارسال به تعمیر گاه داشته باشد، قطعا دزدگیر خوبی نیست . همه ی ما از این ناراحت میشویم که دزدگیر اماکن خریدیم و هزینه کردیم و بعد از چند وقت مجبور به تعویض آن با دزدگیر اماکن بهتری میشویم.


قابلیت حفاظت خانگی

فعال شدن یک سری سنسور های خاص برای شما با دکمه خاص . بهترین دزدگیر اماکن میتواند به شما این امکان را بدهد که یک سری سنسور های خاص را در زمانی خاص فعال کنید. این ویژگی مرسوم در دزدگیر ها نیست و دزدگیر های خاص از این موضوع بهره بردند. مثلا شما میخواهید در زمانی که خانه هستید سنسور حرکتی پارکینگ و انباری فعال باشه فقط و در زمانی که بیرون هستید همه فعال باشند .


قابلیت تنظیم ساعت فعال و غیر فعال شدن

قبلیت تنظیم ساعت برای دزدگیر که چه ساعت در چه روزایی فعال یا غیر فعال شود را فقط بهترین دزدگیر اماکن خواهد داشت .این امکان برای شرکت ها بسیار خوب و کار آمد می باشد. ساعت کاری شرکت ها مشخص است و برای جلوگیر ی از فراموشی کارمند حراست جهت فعال کردن دزدگیر در خارج ساعت کاری ، دزدگیر به کمک شما می آید و به صورت منظم این کار را برای شما انجام میدهد.


قابلیت اتصال دوربین به دزدگیر

یکی از ویژگی های برترین دزدگیر اماکن این است که ترکیب پیشگیری از سرقت و ثبت شواهد در آن باشد .یعنی دوربین به دزدگیر متصل شود و هنگامی که سرقت اتفاق می افتد تصاویر محیط را هم به شما نشان بدهد و این یعنی تسلط به همه چیز .


حرف آخر :کیفیت بالا گارانتی برتر

داشتن گارانتی برای یک محصول بسیار خوشایند است ولی ما به این اعتقاد داریم بهترین دزدگیر اماکن و منزل آن هم بیسیم باید کیفیت بالایی داشته باشد تا کمترین نیاز به گارانتی را داشته باشد. مانند خیلی از لوازم هایی که برای منزل میخرید و سالیان سال بی دردسر کار میکند و اصلا در طول مدت گارانتی نیازی به ان پیدا نمیکند.


دزدگیر آیملز

دزدگیر آیملز تنها دزدگیر بیسیم تحت لایسنس اروپا واردات انحصاری بدون خطا طول عمر زیاد باطری تا 3 سال ،دارای نرم افزار و پشتیبانی Android & ios ، بهترین انتخاب برای حرفه ای ها ، بیسیم و بدون خطا ، برای مشاوره و خرید محصول تماس حاصل فرماید.

47 0 47 669 021

امکانات دزدگیر اماکن آیملز مدل ایکس

  • 1- نام گذاری تمام سنسور ها و ناحیه های امنیتی : تمامی سنسور ها و ریموت ها و تگ های مغناطیسی در بهترین دزدگیر قابل نام گذاری می باشند و هر اتفاقی که بیافتد مشخص است از کجا و توسط کی بوده است.
  • 2- پشتیبانی از تعداد زیاد سنسور : در بهترین برند دزدگیر اماکن می توانید تا 60 سنسور و ناحیه امنیتی مجزا به دزدگیر معرفی کنید. محدودیتی برای امنیت نیست.
  • 3- کنترل دزدگیر به وسیله موبایل: به وسیله اپلیکیشن موبایل میتوانید دزدگیر خود ا از هر جایی حتی خارج از کشور هم کنترل کنید. محدودیتی برای گوشی های اپل و اندروید نمی باشد.
  • 4-اتصال چندین آژیر به یک دزدگیر اماکن: میتوانید از آژیر های آیملز در هر جایی از منزل و اماکن خود بدون نیاز به سیم کشی و حتی برق استفاده نمایید.
  • 5-عدم نیاز به سیم کشی: بدون نیاز به سیم کشی سنسور خود را تا 300 متر دورتر از پنل خود نصب و استفاده نمایید.
  • 6-وجود تگ مغناطیسی : یک قطعه کوچک در جاکلیدی شما به نام شما در زمان ورود به منزل بدون استفاده از ریموت یا گوشی سیستم دزدگیر اماکن شما را غیر فعال میکند.
  • 7-سنسور های متنوع : سنسور های متنوع برای امنیت شما در سبد کالایی دزدگیر موجود باشد..
  • 8-تعویض باتری هر سه سال یکبار : باتری سنسور های دزدگیر خود را 3 سال یکبار تعویض نمایید.
  • 9-ضمانت بی خطا بودن
  • 10-گزارش عملکرد: از وقایع یکماه گذشته با خبر شوید.

با دانستن این ویژگی ها امیدواریم در انتخاب بهترین نوع دزدگیر اماکن برای منزل و یا محل کار خود بهتر تصمیم بگیرید و سالیان سال با رضایت از آن استفاده کنید.


دزدگیر آیملز و ویژگی های آن چیست؟

دزدگیر سیمی بهتر است یا بیسیم ؟

تاثیر روانی سرقت بر روی افراد چیست ؟

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال