پیشگیری از سرقت

بهترین روش های پیشگیری از سرقت خانه

امروزه با در نظر گرفتن بهترین روش های پیشگیری از سرقت میتوان تا حد زیادی از دزدی و سرقت منزل جلوگیری کرد .توجه داشته باشید این مطالب در بهبود امنیت منزل میتواند تاثیر گذار باشد.در نظر داشته باشید نباید اجازه دهیم سرقت از منزل را برای دزد آسان باشد . در این مقاله سعی کردیم به بهترین روش های پیشگیری از سرقت منزل را بررسی کنیم .





بهترین روش های پیشگیری سرقت چیست ؟

خانه خود را از نظر نقاط ضعف امنیتی بررسی کنید و آنها را اصلاح کنید.تحقیقات نشان می دهد که اگر دزد بیش از چهار یا پنج دقیقه طول بکشد تا وارد خانه شود، به جای دیگری می رود. زمانی را برای امن کردن منزل اختصاص دهید و این مراحل را برای مقاوم تر کردن آن در برابر جرم و جنایت، به خصوص در آسان ترین نقاط، در نظر بگیرید.


پیشگیری از سرقت

مجهز کردن منزل به بهترین دزدگیر

دزدگیر ضد سرقت منزل یک مولفه بسیار قوی در جهت پیشگیری از وقوع دزدی میباشد. دزدگیر خوب ویژگی های دارد که باید حتما به آنها توجه شود . دزدگیر هوشمند آیملز تمامی وقایع و اتفاقات را در سریعترین زمان ممکن به اطلاع شما میرساند. سعی کنید برای درب ها و پنجره های خود سنسور دزدگیر مجهز کنید و تمامی ورودی ها را با سنسور های حرکتی پوشش بدهید . از آژیر بیرونی حتما بهره ببرید تا باز دارندگی بیشتری داشته باشید. بهترین دزدگیر منزل






بهترین درب ضد سرقت چقدر در جلوگیری از سرقت منزل موثر است ؟

درها باید محکم باشند. درهای بیرونی باید فلزی یا چوب سخت و حداقل یک و سه چهارم اینچ ضخامت داشته باشند. چارچوب درها باید از مواد به همان اندازه محکم ساخته شوند و هر دری باید به طور ایمن در چارچوب خود قرار گیرد. حتی کارآمدترین قفل، اگر در درب ضعیفی قرار گیرد، از سارق مصمم جلوگیری نمی کند. یک روزنه یا یک بیننده با زاویه باز در در برای شناسایی بازدیدکنندگان ایمن تر از زنجیر در است. درب های شیشه ای کشویی مشکل خاصی دارند زیرا به راحتی باز می شوند اما اگر این درها را دارید می توانید قفل های مخصوصی برای آنها پیدا کنید.داشتن یک حفاظ آکاردونی میتواند کار را سخت تر و مانعی مقاوم تر باشد. توصیه میشود خانه هایی که امکان نصب دارند از این گزینه استفاده کنند. کسانی هم که دارند و استفاده نمیکنند یه قفل خوب تهییه کنند و حتما استفاده نمایند.


پیشگیری از سرقت

از بهترین قفل ها استفاده کنید

قفل های دد بولت بهترین هستند. آنها معمولاً با یک کلید از بیرون و چرخاندن انگشت شست در داخل قفل می شوند. سیلندر (جایی که کلید وارد می شود) باید در برابر ضربه مقاوم باشد. از فروشنده سخت افزار خود یک مارک معتبر بخواهید یا قفل های خود را از یک قفل ساز مطمئن خریداری کنید.

قفل ددبولت بهترین امنیت را در برابر دزدی فراهم می کند. این قفل بدون استفاده از فنر کار می کند زیرا با چرخاندن یک دستگیره یا کلید حرکت می کنند. آنها دارای یک مکانیسم ایمن منحصر به فرد بوده و در برابر حملات فیزیکی، چکش کاری هستند . با ابزار دستی یا چکش قابل باز شدن نیستند.



پیشگیری از سرقت

بهترین امنیت برای پنجره ها

قفل کلید برای انواع پنجره ها موجود است. پنجره های دو جداره را می توان به سادگی با "پین زدن" قاب های بالا و پایین به هم با قفل محکم کرد که می توان آن را از داخل جدا کرد. برای پنجره‌ها در سطح خیابان یا در محل‌های آتش‌سوزی، نصب حفاظ آکاردئونی فلزی را در نظر بگیرید .از قفل بودن درب هاو پنجره ها مطمئن شوید .این که تا امروز این پنجره باز بوده و هیچی نشده و یا اینکه ما طبقه فلان هستیم و امکان نداره و از این قبیل حرف ها را کنار بگزارید و درب و پنجره های خود را قبل از خواب و هنگام ترک خانه قفل کنید.



بهترین نکات امنیتی خانه

1-در نظر گرفن محلی برای نامه و قبوض در منزل میتواند از قرار گرفتن در لای درب و بسیاری مسایل محتمله جلوگیری کرد بهتر است ماموران پست نامه را در محل نامه قرار دهند

2-زمانی که در سفر هستید یا میخواهید به سفر بروید را در شبکه های اجتماعی منتشر نکنید.

3-با همسایگان خود بپیوندید تا از نزدیک بر آنچه در منطقه شما اتفاق می‌افتد نظارت داشته باشید - کار با هم به عنوان یک جامعه راه خوبی برای جلوگیری از جرم است.

4-در صورت مشاهده افراد غریبه مشکوک در منطقه خود به پلیس و یا دیده بان محله خود اطلاع دهید.

5-کلیدهای خود را در مکان های "مخفی" خارج از خانه خود پنهان نکنید - سارقان می دانند کجا باید نگاه کنند.


دوربین آیملز

استفاده از دوربین امنیتی و نظارتی

استفاده دوربین های نظارتی امنیتی بهترین راهکار جهت ثبت وقایع میباشند و لزوم استفاده از آن امروزه باعث کاهش ضریب نفوذ شده است. منزل و یا خانه ای که در مبادی ورودی و یا پیرامونی خود دوربین دارد و همچنین به سیستم امنیتی دزدگیر هم مجهز باشد می تواند تا اندازه ای درصد نفوذ سارقین را کاهش دهد.

ترکیب یه محصول امنیتی وبهترین روش های پیشگیری از سرقت ، آینده امن تری را به ارمغان می آورد. به قول یک جمله معروف (پیشگیری بهتر از درمان ) .بهتر است قبل از اتفاق کمی درگیر این مسائل شویم تا خدای نکرده درگیر مسائل بعدی آن نشویم . دوربین امنیتی آیملز



درباره دزدگیر اماکن

بهترین مارک دزدگیر منزل

تاثیر روانی سرقت

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال