دزدگیر هوشمند منزل چیست ؟

دزدگیر هوشمند منزل

دزدگیر هوشمند نسل جدید دزدگیر های اماکن می باشد که دارای هوش مصنوعی و قابلیت استفاده از فضای ابری توانسته راه کار های جدید تر و کاربردی تر را ارائه بدهد. دزدگیر های هوشمند در قیاس با دزدگیر ها انعطاف پذیر تر می باشند. قابل برنامه ریزی بوده و کنترل آن از تمام دنیا قابل انجام است.

دزدگیر هوشمند چه ويژگی هایی دارد ؟

۱.دزدگیر هوشمند بدون نیاز به سیم کشی

ارسال و دریافت اطلاعات از طریق بیسیم این امکان را به شما میدهد تا دزدگیر بیسیم خود و سنسور های آن را بدون سیم کشی در هرجایی که لازم بود نصب و استفاده نمایید. در خیلی از اماکن امکان سیم کشی وجود ندارد و این سیستم بسیار کار آمد است .

۲. قابلیت کنترل دزدگیر از تمام دنیا

با اتصال دزدگیر به اینترنت از طریق اپلیکیشن و فضای ابری از هر جای دنیا به دزدگیر خود دسترسی خواهید داشت. این مانیتورینگ به صورت آنلاین میباشد و سرعت بالایی دارد .

۳.کنترل چندین محل با هم

شما می توانید منزل و محل کار و غیره را به دزدگیر هوشمند مجهز نمایید و کنترل تمامی آنها را به صورت آنلاین بر روی گوشی همراه خود داشته باشید. این قابلیت کنترل چند محل را برای شما ساده تر می نماید

۴.قابلیت اتصال به دستیار هوشمند

امروزه منازل زیادی مجهز به سیستم هوشمند شده اند و کنترل بسیاری از لوازم در آنها توسط دستیار های هوشمند مانند ( گوگل اسیستنت ُ الگزا .... ) به راحتی انجام میشود. به طور مثال شما فقط میگویید : چراغ روشن . آنوقت چراغ مد نظر روشن میشود. اتصال دزدگیر هوشمند به این دستیار های هوشمند به عنوان جزئی از خانه هوشمند انجام میپذیرد.

۵.قابلیت زمانبندی

در دزدگیر هوشمند قابلیت فعال و غیر فعال و غیره در ساعت مختلف روزهای هفته کاملا قابل برنامه ریزی میباشد و از خطای انسانی جلوگیری میکند .اتکا به هوش مصنوعی در زمانی که خیلی مشغولیت بالایی دارید این کار را برای شما انجام میدهد.


دزدگیر اماکن چیست؟

بهترین مارک دزدگیر منزل

پیشگیری از سرقت منزل

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال