امنیت خانه

چگونه خانه خود را امن کنیم ؟ امنیت خانه در برابر سارقان

امنیت خانه شما مسئولیت شماست ،. در حالی که هیچ راهی برای ضد سرقت شدن کامل خانه شما وجود ندارد، برخی اقدامات می تواند خطر را تا حد زیادی کاهش دهد. بنابراین، ما 40 نکته در مورد نحوه محافظت و امنیت خانه و خانواده خود در برابر سرقت و نفوذ به شما ارائه می دهیم.


نکات امنیت خانه

ما از شما انتظار نداریم که تمام کارهای موجود در این لیست را کامل کنید، اما همانطور که می گوییم این مانند یک تمرین است و پیشرفت در این مورد هدف است.


درب و پنجره خانه

۱. جدا از بسته نگه داشتن هر پنجره و در در طبقه همکف، تمام پنجره ها و درها را قفل نگه دارید. بوسیله سنسورهای درب و پنجره ، زمانی که سیستم امنیت خانه شما فعال است، هر زمان که آنها باز یا بسته شوند، هشداری دریافت خواهید کرد.

۲. پنجره های طبقه اول خود را با پایه های پنجره تقویت کنید، قالب هایی که مانع از باز شدن پنجره ها می شوند.

۳. سنسورهای درب و پنجره عالی هستند، اما به تنهایی کافی نیستند. برای تقویت درب ورودی خود، پین های لولایی امنیت خانه را نصب کنید.

۴. از پیچ های بلند روی درب ورودی خود استفاده کنید.

۵. درهای حیاط شیشه ای کشویی خود را ضد لغزش کنید، که هدف آسانی هستند حتی اگر سنسور شکستن شیشه در نزدیکی شما باشد. میله هایی مسدود کننده از جنس فلز یا چوب هستند که در مسیرهای در شیشه ای قرار می دهید و از باز شدن آن جلوگیری می کنید.

۶. در یا پنجره پوسیده را تعویض کنید.

۷. درب های ورودی ساختمان را در پوش بزنید تا کسی وسایل شما را نبیند.

۸. هر درب شیشه ای را تعویض کنید.

۹. برای بهتر شدن امنیت خانه ، میله های حفاظ را روی پنجره های خود نصب کنید.

۱۰. از پرده برای مسدود کردن پنجره های خود جهت دید از بیرون استفاده کنید.

۱۱. لولاهای در را به داخل حرکت دهید.

۱۲. سوراخ‌هایی را روی در خود نصب کنید تا بتوانید بدون باز کردن چیزی ببینید چه کسی آنجاست.

قفل ها ی خانه

۱۳. اگر به خانه جدیدی نقل مکان می کنید، قفل های خود را عوض کنید تا صاحبان قبلی دسترسی نداشته باشند.

۱۴. از قفل های کلید دار بجای بست های دستی استفاده کنید.

داخل خانه

۱۵. مثل یک سارق فکر کنید چه نقاط مخفی وجود دارد ؟ چگونه سارقان می توانند وارد خانه شما شوند، حتی اگر درها و پنجره ها قفل باشند؟ این یک نقطه شروع خوب برای ایمن سازی خانه شما است.

۱۶. چه در خانه یا آپارتمان زندگی کنید، برای محافظت از خانه در برابر تهاجم به یک دزدگیر اماکن نیاز دارید. نصب یک سیستم امنیت خانه با دوربین های امنیت ضروری میباشد. در حالت ایده‌آل، این یک سیستم امنیت خانه هوشمند است تا در صورت به صدا درآمدن آلارم از طریق برنامه تلفن همراه هشدار را دریافت کنید. هزینه سیستم های امنیت خانه را بدانید.

۱۷. اگر تلفن ثابت دارید، زنگ را کم یا خاموش کنید. اگر تلفن شما زنگ میزند و شما در خانه نیستید، این نشانه خوبی برای افراد خارجی است که هیچ کس در خانه نیست.

۱۸. مزاحمان می دانند که به دنبال گاوصندوق باشند، بنابراین یک گاوصندوق انحرافی درست کنید.

۱۹. موجودی اشیای با ارزش خود را تهیه کنید تا در صورت تهاجم به راحتی متوجه شوید که چه چیزی گم شده است.

۲۰. اشیای قیمتی خود را با یک خودکار UV که روی شیشه، چوب و پلاستیک کار می کند علامت گذاری کنید. علامت گذاری ها فقط با نور ماوراء بنفش قابل مشاهده خواهند بود. به این ترتیب، اگر چیزی را گم کردید و پلیس آن را پیدا کرد، به راحتی می توانید با تاباندن UV به آن ثابت کنید که مال شماست.

۲۱. کمدهای بایگانی خود را قفل کنید آنها ممکن است حاوی اسنادی با اطلاعات شناسایی شخصی باشند که اگر به دست افراد اشتباهی برسد، ممکن است شما را در معرض سرقت هویت قرار دهد.

۲۲. درب پارکینگ خود را با یک گیره از داخل قفل کنید. توصیه می کنیم جک برقی استفاده کنید و قفل برقی داشته باشید که می توانید آن را از راه دور باز و بسته کنید. و فراموش نکنید بریا پارکینگ دوربین مداربسته مجهز نمایید.

۲۳. اشیای با ارزش خود را در معرض دید قرار ندهید، به خصوص اگر پنجره‌های بزرگی دارید.

۲۴. همسایگان خود را بشناسید. می‌توانید مراقب هر گونه فعالیت مشکوکی باشید، مانند کسی که جلوی خانه شما پرسه می‌زند.

۲۵. کلیدهای یدکی خود را در کشو یا در جای دیگری قرار دهید.

۲۶. اشیای قیمتی خود را در یک گاوصندوق مخفی و نسوز نگهداری کنید.

۲۷. اگر سیستم امنیت خانه شما دارای هشدار کاذب است و صدای بیپ را متوقف نمی کند، هر چه سریعتر در رفع آن اقدام نمایید . در صورت تکرار از دزدگیر اماکن با ضمانت بی خطا بودن استفاده کنید.

۲۸. قبل از اینکه شخصی را برای کار های منزل استخدام کنید حتما از طریق شرکت معتبر این کار را انجام دهید.

۲۹. شبکه Wi-Fi خود را با یک رمز عبور قوی ایمن کنید.

۳۰. قبل از بیرون انداختن کاغذ های دور انداختنی حتما آن را چک کنید تا از سرقت هویت در امان باشید.

۳۱. اگر به مسافرت میروید توجه داشته باشید در شبکه اجتماعی به صورت عمومی به اشتراک نگذارید و فقط برای افراد نزدیک و مورد اعتماد به اشتراک بگزارید.

خارج خانه

۳۲. برای فضای باز در شب روشنایی در نظر داشته باشید و مجهز کنید.

۳۳. هیچ غریبه ای را به خانه خود راه ندهید. اگر یک برقکار یا لوله کش استخدام کرده اید، قبل از اجازه دادن به آنها شناسه آنها را بررسی کنید.

۳۴. علائم امنیت خانه ( برچسب هشدار) را نصب کنید تا به مزاحمان اطلاع دهید که سیستم هشدار دارید.

۳۵. درختچه های خود را کوتاه نگه دارید تا از مخفی کردن مزاحمان جلوگیری کنید.

۳۶. هیچ یادداشتی روی در خانه خود نگذارید.

۳۷. قبل از رفتن به تعطیلات، اجازه ندهید مردم بدانند که در حال رفتن هستید. در مورد نحوه محافظت از خانه در هنگام تعطیلات بیشتر بیاموزید. همچنین بهترین دزدگیر اماکن را برای خانه های تعطیلات را ببینید.

۳۸. اجازه ندهید نامه های پستی شما پشت درب جمع شود. این نشان می دهد که شما دور هستید. از همسایه‌هایتان بخواهید که نامه‌های شما را جمع‌آوری کنند اگر شما دور هستید.

۳۹. دور ملک خود حفاظ شاخ گوزنی نصب کنید.

۴۰. سیم‌کشی سیستم هشدار خود را، اگر بیرون وجود دارد، پنهان کنید.یا اگر امکان پنهان کردن سیم نیست سراغ دزدگیر بیسیم بروید.

امنیت خانه امروزه به یکی از مهمترین دغدغه ها تبدیل شده است . پیشگری از وقوع سرقت خیلی مهم و کار آمد است و با توجه و عایت نکات امنیت خانه .میتوانیم تا حد زیادی از وقوع این نوع اتفاقات جلوگیری کنیم. خیلی وقت ها همین نکات ریز که بی اهمیت بخ نظر میرسد میتواند جلوی اتفاقی نا خوشایند را بگیرد

بیایید تا به امنیت خانه بیشتر اهمیت بدهیم تا آسوده تر زندگی کنیم.


دزدگیر اماکن پیشرفته آیملز

دزدگیر اماکن چیست؟

بهترین مارک دزدگیر منزل

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال