مزایای دزدگیر اماکن خوب چیست ؟

مزایای دزدگیر اماکن خوب

شاید پاسخ مزایای دزدگیر خوب چیست را افرادی که دزدگیر اماکن خوب داشته اند بهتر بدانند. دزدگیر اماکن خوب مانند یک تلویزیون خوب میتواند وسیله ای باشد که هر روز از آن استفاده میکنید. زمانیکه از خانه بیرون میروید دزدگیر خود را فعال میکنید و خیالتان راحت است اگر هر کسی به منزل شما نزدیک بشود شما متوجه خواهید شد و آژیر به صدا در می آید و خلاصه زمین و زمان متوجه میشوند برای منزل شما اتفاقی افتاده است. در زیر به برخی مزایای داشتن دزدگیر خوب می پردازیم.

۱- آرامش خیال

اگر آرامش خیال داشته باشید میتوانید به همه کار های دیگرتان نیز برسید و اضطراب کمتر داشته باشید. اگر منزلتان دزدگیر اماکن خوب داشته باشد آرامش خیال دارید


۲-مراقبت از فرزندان

با هر بار غیر فعال کردن دزدگیر توسط فرزندان شما هنگام بازگشت از مدرسه میتوانید کنترل کاملی به منزل خود داشته باشید.


۳- اطلاع از قطع برق

اگر برق منزل یا محل کار شما به هر دلیل قطع شود. این وظیفه دزدگیر شماست که با ارسال پیام شما را مطلع سازد . همچنین اگر برق وصل بشود باز هم به شما اطلاع رسانی خواهد کرد .

برق منزل اگر توسط دزد قطع شود شما خواهید فهمیید. و اطلاع رسانی این موضوع شما را هوشیار میکند تا بررسی کنید چه خبر است.

برق منزل ممکن است برود و شما متوجه نشوید و هر چه در یخچال دارید خراب شود و مشکلات ناشی از قطع برق را داشته باشید. اطلاع رسانی این موضوع خیلی مفید است.


۴-کنترل تردد

اگر در منزل نیستید و به نظافت چی کلید داده اید تا منزل شما را نظافت کند. میتوانید به نظافتچی تگ مغناطیسی آیملز را بدهید و نظافت چی با هر بار ورود به منزل شما از تگ برای غیر فعال کردن سیستم استفاده کند و برای شما پیام ارسال میشود با تاریخ و ساعت و نام صاحب تگ. این طور است که متوجه میشوید چه ساعتی آمده و هنگام خروج مجددا دزدگیر را فعال میکنه و باز هم برای شما پیام می آیدو شما متوجه میشوید که چه ساعتی ترک کرده.شما میتوانید تا ۵۰ تگ مغناطیسی برای دزدگیر خود داشته باشید و رفت و آمد آنها به محل مورد نظر را کنترل کنید.


۵-اعتماد بیشتر

زمانیکه دزدگیر اماکن شما بی دلیل نزند.قائدتا چوپان دروغگو نیز نمیشود.بنابراین اگر هشدار داد یعنی واقعا اتفاقی افتاده و باید عکس العمل از خود نشان داد .

شاید خبر سرقت از بانک ملی را شنیده اید. بانک دزدگیر داشته و به مدیر بانک پیام هشدار داده ولی به گفته خودشان انگاری قبلا هشدار بیهوده داده و دفعه آخری که هشدار داده جدی نگرفتند این هشدار. چرا که اعتمادشان را از دست داده بودند.


۶-جلوگیری از آتش سوزی

امروزه شرکت هایی مانند آیملز در کنار محصول امنیتی سنسور های تشخیص دود را با همکاری مراکز معتبر تولید و به فروش می رسانند. شما میتوانید به راحتی از این سنسور ها در دزدگیر خوب خود بهره ببرید و زمانیکه اتش سوزی اتفاق افتاد سریعا متوجه بشوید و جلوی آن را بگیرید.


۷- جلوگیری از نشت آب

اگر لوله آبی به هر دلیل بترکد میتوانید به اسباب و اساسیه شما آسیب برساند و یا اتفاقات بدی رخ دهد . سنسور نشت آب آیملز نشت آب را شناسایی و هشدار را به شما ارسال میکند . هرچه سریعتر جلوی این کار را بگیرید از خسارات وارده جلوگیری میکنید.


۸-کمک به سالمند

دزدگیر اماکن آیملز یک قابلیت دارد تحت عنوان SOS . این دکمه روی ریموت تعبیه شده و شما میتوانید این را به سالمند خود یا کسی که مریضه بدهید تا در موقع اضطراری این دکمه را فشار دهد. در این لحظه برای تمام فرزندان و یا بستگان هشدار کمک ارسال میشود.


۹-کمک به نگهبانان

خیلی از اماکن مهم نگهبان دارند ولی بهع علت اینکه فضا بزرگ است ممکن است نگهبان نرسه به همه جا سر بزنه و مواظب باشه. استفاده از یک دزدگیر و آژیر میتواند کمک بزرگی به نگهبان باشه چرا که سنسور ها همیشه فعالند و اگر کسی از محدوده آنها عبور کند نگهبان سریع متوجه میشود و اقدام میکند.


دزدگیر اماکن پیشرفته آیملز

دزدگیر اماکن چیست؟

بهترین مارک دزدگیر منزل

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال