معایب دزدگیر اماکن | مشکلات دزدگیر های اماکن

معایب دزدگیر اماکن

امروزه با گسترش استفاده از دزدگیر های اماکن و وجود صد ها نوع و مدل از این محصول در بازار بد نیست کمی درباره معایب این سیستم در بعضی از آنها بیشتر بدانیم.



۱- خطا در تشخیص

بزرگترین معایب یک دزدگیر اماکن خطا در تشخیص است. این که دزدگیر ارزان یا گران باشد. کلی آپشن مرتبط یا غیر مرتبط داشته باشد و در تشخیص سرقت خطا داشته باشدُ این اصلا خوب نیست و باید این مشکل را حل کرد و در صورت حل نشدن و تکرار این موضوی باید فکر جدی تری کرد. این که دزدگیر به صدا در بیاید و هیچ چیزی و هیچ اتفاقی نیفتاده باشد خوب نیست.

۲-ظاهر غیر متعارف

امروزه سیستم های امنیتی دزدگیر اماکن از نظر ابعاد و ظاهر رو به کوچک شدن و خوش طراحی شدن میروند ولی همچنان دزدگیر هایی با ابعاد بزرگ و ظاهری نه چندان مناسب ظاهر خانه مشاهده میکنیم . این یکی از معایب دزدگیر میتواند باشد . امروزه نیازی به پنهان کردن پنل های دزدگیر نیست و ونل های دزدگیر اماکن بایسیتی در محل ورودی یا محلی که دسترس باشد نصب گردد و در اینصورت ظاهر کار بسیار مهم است.


۳-نداشتن برنامه ای برای موبایل شما

تقریبا تمام دزدگیر های اماکن امروزه برنامه موبایل دارند ولی یه سری از آنها گوشی های اپل را پشتیبانی نمیکنند. این یکی از معایب برای کسی که از دزدگیر استفاده میکند و گوشی همراه آن آپل است محصوب میشود.


۴-استهلاک بالا

این که یک دزدگیر اماکن ارزان باشد و لی در طراحی آن و یا قطعات مورد استفاده در آن جوری باشد که تند تند باتری عوض کنید یا فیوز بسوزه تند تند یا هی سنسور خراب شه یا دزدگیر هی خراب شه نیاز به حضور کارشناس که باید هزینه آن را پرداخت کرد اصلا خوب نیست. امروزه با مشکلات اقتصادی و افزایش قیمت محصولات و کاهش کیفیت قطعات شاهد این موضوعات هستیم.


۵- سرعت واکنش پایین

یکی از معایب دزدگیر اماکن سرعت پایین واکنش به سرقت می باشد . زمان در واکنش به سرقت یک امر کلیدی برای نجات شما است . هر چقدر تاخیر داشته بشد چه در واکنش چه در ارسال پیام این می تواند در صد امنیت را پایین تر آورد. حتما به این موضوع توجه داشته باشد.


۶-نبود خدمات مناسب

اگر بهترین دزدگیر دنیا را داشته باشید ولی تو کشور نماینده نداشته باشد یا سبد کالا نداشته باشد این نیز از معایب دزدگیر اماکن به حساب می آید . معایب دزدگیر اماکن نباید همش سخت افزاری و نرم افزاری باشد که. پیش می آید که دزدگیر خراب بشود یا تنظیمات بهم بریزد. نداشتن یک پشتیبان فنی از طرف شرکت برای همه ی مشتریان و مشترکین دزدگیر خوب نیست. این که بخواهید از سنسور ها و لوازم جانبی همان برند استفاده کنید ولی پیدا نشه نیز خوب نیست. شما باید به پشتیبان فنی و خدمات گارانتی و خدمات پس از فروش شرکتی دسترسی داشته باشید.


دزدگیر اماکن پیشرفته آیملز

مزایای دزدگیر اماکن خوب

مزایای خرید دزدگیر بیسیم

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال