دزدگیر برای دارندگان حیوان خانگی | آنچه شما باید بدانید

دزدگیر برای دارندگان حیوان خانگی

خب شما یک سیستم امنیتی را در منزل خود نصب کرده اید و حیوان خانگی خود را در خانه رها کردید و آن را فعال میکنید. هنگامی که مشغول کار مهم ی هستید هشدار سیستم امنیتی را دریافت می کنید و دیوانه وار به سمت آن حرکت میکنید . وقتی متوجه میشوید که سگ خانگی شما یک حسگر حرکتی را فعال کرده است . هشدار های کاذب نه تنها باعث ترس و اضطراب میشود بلکه باعث ایجاد مزاحمت های بزرگ برای همسایگان شما میشود. خوشبختانه یک راحل برای این وجود دارد و آن این است که سیستم امنیتی دزدگیر خود را بایک سیستم امنیتی که مناسب حیوانات خانگی است جایگزین کنید.



سیستم امنیتی دزدگیر حیوانات نوعی دزدگیر منزل است که به اندازه کافی هوشمند است تا حرکت حیوان شما را تشخیص دهد و از هر گونه آژیر کاذب جلوگیری کند. این بویژه زمانی مفید است که در خانه حیوان خانگی دارید .

اما این دزدگیر های دوستدار حیوانات چگونه کار میکند ؟ آیا راحل مناسبی می باشد ؟

این سیستم های امنیتی مجهز به سنسور عدم هشدار حرکت به حیوانات خانگی تا 25 کیلوگرم می باشد. این سیستم با تغییر در حرکت گرمای بدن کار میکند و چیزی که اکثر حیوانات خانگی تحت آن قرار میگیرند.


این سنسور ها همیشه در حال بررسی تفاوت حرارتی در محیط های اطراف خود هستند . هنگامی که یک انسان از اطراف سنسور عبور میکند سطوح بالای اشعه مادون قرمز ساطع شده توسط فرد را تشخیص میدهد و زنگ خطر را به صدا در می آورد.حیوانات خانگی مثل گربه و سگ معمولا اشعه مادون قرمز کافی برای تحریک سنسور دزدگیر دوستدار حیوان ساطع نمی کننند زیر آنها سطوح حرارتی را مانند انسان تغییر نمیدهند.


دزدگیر گربه

سنسور های حرکتی دزدگیر و گربه ها:

گربه‌ها از بسیاری از سگ‌ها کوچک‌تر هستند و مستعد بالا رفتن یا پریدن هستند، بنابراین ممکن است احتمال بیشتری برای ایجاد زنگ هشدار اشتباه ایجاد کنند. برای کاهش بالقوه این، از سنسور حرکتی دزدگیر آیملز استفاده کنید، زیرا آنها گرما را حس می کنند، نه حرکت.

یک چیز عالی در مورد سسنور های حرکتی دزدگیر این است که می توانید آنها را در خانه جابجا کنید. نقاط را آزمایش کنید تا مشخص کنید چه چیزی برای تعداد گربه هایی که دارید بهترین کار را انجام می دهد. از طرف دیگر، شما همچنین می توانید از یک متخصص حرفه ای تجهیزات خود را برای شما نصب کنید.

برای آشنایی با دزدگیر آیملز کلیک کنید

دزدگیر سگ

دزدگیر منزل و سگ ها:

سگ ها در اشکال و اندازه های مختلف، از شیواهوای ریز گرفته تا گلدن رتریورهای دوست داشتنی هستند. مهم نیست که توله های شما چه شکل و اندازه ای دارند، یک دزدگیر با قابلیت تشخیص حیوان به محافظت از شما و آنها کمک می کند.درست مانند گربه‌ها، بهترین راه برای کاهش آلارم‌های کاذب احتمالی این است که مطمئن شوید حسگر حرکتی جدید شما مصونیت حیوان خانگی دارد.





سیستم های امنیت دوستدار حیوانات در کاهش هشدار کاذب بسیار کار امد و مفید بوده و این امر سبب گردیده تا امروزه دوستداران حیوانات خانگی علاوه بر اهمیت امنیت اماکن خود به اهمیت امنیت حیوان خانگی بپردازند.


سوالی که اکثر مشتریان در آیملز از ما میپرسند این است که آیا میتوان در خانه هایی که حیوان خانگی دارند دزدگیر امنیتی نصب کرد؟برای هر کسی که نگران است حیوانات خانگی آنها به طور تصادفی سیستم امنیتی منزل آنها را فعال میکنند و یک هشدار کاذب ایجاد میکنند. پیشرفت در فناوری حرکت به حل این موضوع کمک کرده که خبر خوبی برای صاحبان حیوانات خانگی است.


دزدگیر اماکن پیشرفته آیملز

مزایای دزدگیر اماکن خوب

مزایای خرید دزدگیر بیسیم

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال