دزدگیر بیسیم - IMELZ

دزدگیر بیسیم

فناوری پشت سیستم های امنیتی خانه به طور قابل توجهی در دهه گذشته تغییر کرده است. تقریباً تمام سیستم‌های امنیتی و دزدگیرهای اماکن اکنون در دنیا بی‌سیم هستند. بعلاوه، به لطف گوشی‌های هوشمند و پنل‌های صفحه لمسی، اکنون استفاده از آن‌ها بسیار آسان‌تر است. در این راهنما، ما به شما کمک می‌کنیم تا بفهمید دزدگیر اماکن بیسیم چگونه کار می‌کنند و چه کاری انجام می‌دهند. ما به نحوه عملکرد دزدگیر بی‌سیم imelz می‌پردازیم، که کدام ویژگی‌های هشدار امنیتی مهم‌ترین هستند، و مزایای افزودن دوربین‌ به دزدگیر خانه شما چیست؟ ما همچنین بررسی خواهیم کرد که چگونه استفاده از این فناوری‌ها می‌تواند به حفظ امنیت شما کمک کند.



دزدگیر بیسیم منزل چکونه کار میکند؟

هدف اصلی دزدگیر وایرلس ایمن نگه داشتن اموال شما و افراد داخل آن است. آسیب ممکن است به صورت دزدی، حمله به خانه، آتش سوزی، سیل یا سایر بلایای زیست محیطی باشد. دزدگیر منزل بیسیم از ترکیبی از حسگرها بیسیم استفاده می‌کنند که از طریق فرکانس‌های رادیویی به یک هاب مرکزی آن ارتباط برقرار می‌کنند، که سپس با استفاده از یک سیم کارت یا اتصال اینترنت و شبکه با دنیای خارج ارتباط برقرار می‌کند. هاب به طور کلی یک صفحه کلید است که روی دیوار شما نصب می شود.

سنسورها به طور استراتژیک در اطراف خانه شما در نقاط ورودی مانند درها و پنجره های طبقه اول و همچنین در راهروها و مناطق پرتردد نصب می شوند. آنها تشخیص می دهند که یک در یا پنجره باز یا بسته می شود، زمانی که شخصی در خانه شما در حال حرکت است یا هر دو. هنگامی که دزدگیر فعال است، پس از فعال شدن سنسور، هشداری را به هاب ارسال می کند. سپس هاب یک آژیر بیسیم را به صدا در می‌آورد، یک پیام برای شما ارسال می‌کند (یک تماس تلفنی، پیامک یا یک اعلان در یک برنامه تلفن همراه) .

امروزه اکثر سیستم های امنیتی خانه بی سیم هستند و برای نصب نیازی به تلفن ثابت یا برق ندارند. در اینجا خلاصه ای از ویژگی های رایج هشدار امنیتی دزدگیر بیسیم IMELZ و کارهایی که هر کدام انجام می دهند آورده شده است: درباره دزدگیر بیسیم IMELZ بیشتر بدانیم


دزدگیر بیسیم

کنترل پنل یا هاب IMELZ

این قلب دزدگیر IMELZ است. از سیگنال های رادیویی برای برقراری ارتباط با حسگرهای امنیتی شما و شما استفاده می کند. دارای صفحه کلید داخلی و روش های دیگری برای ARM ( فعال کردن دزدگیر) و DISARM ( غیرفعال کردن دزدگیر) هست.


دزدگیر بیسیم

صفحه کلید دزدگیر بیسیم

این راهی اضافی برای ARM یا DISARM است. هاب یا پنل اصلی داری صفحه کلید است اما شما می توانید صفحه کلیدهای اضافی بخرید، که اگر بیش از یک در بیرونی داشته باشید می تواند مفید باشد. با این سیستم هوشمند بی سیم، می توانید از یک برنامه در تلفن هوشمند خود نیز برای مدیریت هشدار استفاده کنید.


دزدگیر بیسیم

سنسورهای درب و پنجره بیسیم

اینها دستگاه های کوچک با باتری هستند که از یک حسگر و یک آهنربا تشکیل شده اند. شما سنسور را روی یک قسمت در یا پنجره و آهنربا را در قسمت دیگر قرار می دهید. هنگامی که در یا پنجره باز می شود، تماس بین آنها قطع می شود و سیگنالی به هاب ارسال می شود.


دزدگیر بیسیم

سنسورهای حرکتی بیسیم

این دستگاه‌ها کمی بزرگ‌تر که با باتری کار می‌کنند، عموماً در بالا قرار می‌گیرند تا مناطقی را که افراد هنگام حضور در خانه شما مجبور به حرکت هستند، بپوشانند. اینها عمدتاً از فناوری به نام مادون قرمز غیرفعال استفاده می کنند که حرکت را با احساس گرمای بدن تشخیص می دهد.


دزدگیر بیسیم

سنسورهای شکستن شیشه بیسیم

سنسور شکستن شیشه به صدای شکستن شیشه گوش می دهد. آنها گزینه خوبی برای خانه هایی با حیوانات خانگی بزرگ هستند که ممکن است حسگرهای حرکتی را فعال کنند. از آنجایی که اگر سارق پنجره را بشکند و سپس از آن عبور کند تا به خانه شما دسترسی پیدا کند، می توان سنسور درب و پنجره را دور بزند، سنسور شکستن شیشه یک معیار ثانویه خوب برای پنجره ها و درهای شیشه ای کشویی است.


دزدگیر بیسیم

آژیرهای بیسیم دسی بل بالا

در حالی که فناوری‌های بی‌سیم امروزی راه‌های پیچیده زیادی را برای ترساندن سارقان ارائه می‌دهند، هیچ چیز بهتر از یک آژیر خوب برای هشدار دادن به شما و همسایگانتان از خطر احتمالی وجود ندارد. پنل دزدگیر بیسیم IMELZ دارای یک آژیر قدرتمند میباشد که در هاب تعبیه شده است و قابلیت اضافه کردن چند آژیر خارجی بیسیم را نیز دارید. به طور کلی، آژیر ها صدایی بین 80 تا 115 دسی بل منتشر می کنند.


دوربین ها ی بیسیم

با بسیاری از دزدگیر های اماکن دوربین عرضه نمیشود. این قابلیت بسیار محبوب است . دوربین های بیسیم IMELZ از طریق Wi-Fi به سیستم امنیتی خانه شما متصل می شوند و هنگامی که حرکت در ورودی شما را تشخیص دادند به شما هشدار می دهند. این دوربین ها حتی می‌توانند زمان افتادن بسته را تشخیص دهند. این دوربین های دزدگیر بیسیم برای نصب نیاز به سوراخ کاری ندارند. فقط نیاز به برق دارند.

صرف نظر از جایی که آنها قرار می گیرند، دوربین های امنیتی آیملز می توانند حرکت را تشخیص دهند و هشدار ارسال کنند. این دوربین ها یا به طور مداوم فیلم ضبط می کنند، یا فقط زمانی که حرکت را تشخیص دهند تا فضای ذخیره سازی ذخیره شود. ویدئو به صورت محلی روی هارد دیسک یا در فضای ابری با هزینه ماهانه ذخیره می شود.


سنسورهای محیطی بیسیم

حسگرهای آیملز دود، گرما، مونوکسید کربن، آب و دما را تشخیص می دهند می توانند از شما و خانه شما در برابر آتش سوزی و مسمومیت با گاز محافظت کنند. شرکت آیملز این حسگرا هارا در کنار دزدگیر اماکن خود ارائه میدهد.


دزدگیر بیسیم

دزدگیر بی سیم چگونه کار می کند؟

دزدگیر بی‌سیم IMELZ با استفاده از پروتکل‌های ارتباطی بی‌سیم و رادیویی اختصاصی شرکت کار می‌کند تا به حسگرهایی که در اطراف خانه‌تان قرار می‌دهد اجازه دهد تا با هاب ارتباط برقرار کنند. سپس هاب از یک سیم کارت برای برقراری ارتباط در خارج از خانه استفاده می کند (از Wi-Fi به عنوان پشتیبان استفاده می کند). مزایای اصلی آن این است که بسیار ایمن است و انرژی بسیار کمی مصرف می کند، بنابراین حسگرهای باتری دار می توانند چندین سال با یک باتری دوام بیاورند. سنسور های بیسیم آیملز برد خوبی دارند و میتوانند با تقویت کننده سیگنال تا 600 متر فاصله از هاب قرار گیرند.


مزایای دزدگیر بیسیم

سیمی برای بریدن نیست:

سارقان ممکن است سیم ها را قطع کنند تا دزدگیر شمارا غیرفعال کنند. اینها می توانند سیم های اینترنت ثابت و کابلی یا سیم هایی باشند که حسگرها را به هاب یا پنل اصلی در یک دزدگیر سیمی متصل می کنند. در دزدگیر بی سیم نیازی به چنین سیم هایی نیست، پس خداحافظ سارقان سیم بر!

نظارت بدون وقفه:

دزدگیر بی سیم دارای باتری بکاپ و ارتباطات پشتیبان است. این اقدامات دزدگیر را در هنگام قطع برق، اینترنت برای محافظت کامل فعال نگه می دارد.

به‌روزرسانی‌های دزدگیر بیسیم :

دزدگیر بیسیم سیم کارتی سیستم‌ افزار خود را به‌طور خودکار و منظم به‌روز می‌کنند، به این معنی که برای به‌روز نگه‌داشتن آن‌ها نیازی به انجام کاری ندارید. مهمتر از آن، این به‌روزرسانی‌های نرم افزاری، سیستم امنیتی را کمتر در برابر تهدیدات امنیتی آسیب‌پذیر می‌کنند.

نصب ساده دزدگیر:

از آنجایی که آنها بی سیم هستند، نصب این سیستم های امنیتی آسان تر است. در واقع، اکثر آنها سیستم های امنیتی DIY هستند، در حالی که سیستم های امنیتی سیمی اغلب نیاز به نصب حرفه ای دارند.

سفارشی سازی:

سفارشی سازی با نصب DIY همراه است. حتی پس از راه‌اندازی دزدگیر بی‌سیم خود، می‌توانید حسگرها و قطعات را به دلخواه خود اضافه کنید. با سیستم های سیمی نصب شده، تکنسین ها باید هر بار که به قطعات اضافی نیاز دارید به خانه شما بیایند.

دسترسی از راه دور:

دزدگیر بی سیم IMELZ از سیگنال های Wi-Fi یا سیم کارت برای برقراری ارتباط استفاده می کنند. هر دو روش ارتباطی امکان دسترسی از راه دور به سیستم ها را از طریق برنامه های تلفن هوشمند فراهم می کنند. می‌توانید از برنامه‌ها برای دریافت هشدارها، مشاهده فیلم‌های دوربین امنیتی، و ARM، DISARM و مدیریت سیستم خود استفاده کنید.

درباره دزدگیر بیسیم IMELZ بیشتر بدانیم

دزدگیر بیسیم اماکن بهترین انتخاب برای مستاجران

اگر واحد شما قبلاً دزدگیر اماکن نصب نکرده باشد، حق دارید برای محافظت از اموال خود دزدگیر نصب کنید.دزدگیر آپارتمان بیسیم را می توان در یک خانه استفاده کرد. اگر مستاجر هستید و نمیخواهید سوراخ کاری و سیم کشی کنید این دزدگیر بیسیم بهترین انتخاب برای شما است.به راحتی و بدون سوراخ کاری نصب میشود و بعد از اتمام قرار داد اجاره به راحتی جمع آوری میشود و در محل جدید نصب می گردد. با توجه به DIY بودن این سیستم امنیتی نیازی به نصاب جهت باز کردن و نصب مجدد نیست و خود شما میتوانید این کار را انجام دهید.

قیمت دزدگیر بیسیم

اگر بخواهیم قیمت یک دزدگیر بیسیم و سیمی را مقایسه کنیم باید بدانیم که قیمت بیسیم کمی بالاتر است ولی با در نظر گرفتن سیم و سیم کشی های طولانی،قیمت دزدگیر بیسیم به صرفه تر می باشد. قیمت دزدگیر بیسیم سیم کارتی با در نظر گرفتن تعداد سنسور ها و آژیر ها قابل محاسبه می باشد.جهت اطلاع از قیمت دزدگیر آیملز با شماره 02152857 تماس بگیرید.


دزدگیر اماکن پیشرفته آیملز

مزایای دزدگیر اماکن خوب

مزایای خرید دزدگیر بیسیم

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال