سنسور در

سنسور درب و پنجره دزدگیر چیست و چه کاربردی دارد ؟

وقتی شخصی در را باز کند سنسورهای درب و پنجره آن را به شما اطلاع می دهند. به آن سنسور مگنتی دزدگیر هم می گویند. اکثر آنها نوعی سنسور تماسی هستند که از دو قسمت تشکیل شده اند:سنسور و آهنربا . هنگامی که در بسته است، آهنربا مدار سنسور درب را بسته نگه می دارد. هنگامی که در باز می شود هنگامی که پنجره باز می شود، تماس مغناطیسی بین دو بخش را جدا می کند. این سیگنالی را به پنل مرکزی دزدگیر اماکن ارسال می کند که نشان می دهد شخصی دری یا پنجره ای را باز کرده است.سپس دزدگیر هشدار میدهد و آژیر به صدا در می آید.





درباره عملکرد سنسور درب و پنجره ( مگنت ) آیملز

سنسورهای در و پنجره آیملز بی سیم هستند و با باتری می تواند 3 سال کار کنند. آنها با پنل مرکزی دزدگیر از طریق فرستنده ارتباط برقرار می کنند. مزیت سنسورهای بی سیم آیملز نصب سریع و آسان DIY است.

نصب سنسور درب و پنجره

از ساده بودن نصب سنسور های پنجره بیسیم شگفت زده خواهید شد. به هیچ مهارت فنی نیاز ندارد. نوار محافظ را بیرون بکشید و سنسور ها را با چسب های مخصوص 3m سر جای خود بچسبانید.

سنسور در و پنجره را کجا نصب کنیم ؟

سنسورهای حرکت اولتراسونیک، که به عنوان سنسورهای سونار فعال نیز شناخته می شوند، با ارسال امواج صوتی مخروطی شکل با فرکانس بالا، معمولاً حدود 30 تا 50 کیلوهرتز، کار می کنند. آنها همچنینسنسورها را روی تمام پنجره‌های طبقه همکف خود قرار دهید، زیرا اینها برای سارقان بسیار قابل دسترسی هستند.فقط در پنجره هایی که باز می شوند از سنسورهای پنجره استفاده کنید. برای پنجره هایی که باز نمی شوند، سنسورهای شکستن شیشه را در نظر بگیرید. هنگامی که در یا پنجره هایی را که می خواهید محافظت کنید شناسایی کردید، زمان آن رسیده است که نصب سنسورها را شروع کنید. .

1-قسمت دیوار یا پنجره را که در آن سنسورها را نصب می کنید تمیز کنید. در غیر این صورت، چسب ممکن است به درستی نچسبد.

2-از چسب دو طرفه (یا پیچ) موجود برای چسباندن سنسور درب یا پنجره روی قاب پنجره و آهنربا روی شیشه پنجره در فاصله کمتر از یکسانتی از یکدیگر استفاده کنید. بسته به پنجره شما، ممکن است لازم باشد موقعیت این قطعات را برای بهترین تناسب عوض کنید.

3-سنسور درب یا پنجره را طبق دستورالعملی که همراه دزدگیر ارائه شده است فعال کنید.از شما خواسته شود که نواری را در پشت سنسور بکشید تا آن را فعال کنید.

4-سنسورهای پنجره خود را تست کنید تا مطمئن شوید که کار می کنند. برای انجام این کار، در حالی که دزدگیر فعال است، پنجره ای را باز کنید. این باید آژیر را راه‌اندازی کند که می‌توانید فوراً از طریق برنامه آن را لغو کنید.


ُسنسور درب چیست؟

نگهداری سنسور درب یا پنجره

در نگهداری سنسورهای پنجره چند نکته وجود دارد:

هر 3 سال یکبار باتری ها را چک کنید. با این حال1-، دزدگیر اماکن آیملز زمانی که باتری‌ها کم می‌شود به شما هشدار می‌دهد تا هرگز فراموش نکنید که آنها را تعویض کنید.

اگر از چسب دوطرفه برای نصب سنسورهای خود استفاده می کنید، به طور متناوب بررسی کنید تا مطمئن شوید که سنسورهای شما همچنان ایمن هستند، به خصوص زمانی که تغییراتی در رطوبت وجود دارد. اگر 2-یک سنسور بیفتد، یک زنگ هشدار اشتباه ایجاد می کند.


سنسور پنجره

کاربرد های دیگر سنسور درب و پنجره

شما می توانید سنسور های در یا پنجره برای بسیاری از اهداف دیگر علاوه بر جلوگیری از سرقت خانه استفاده کنید، مانند موارد زیر:

نظارت بر رفتار نوجوانان: اگر آنها بخواهند از پنجره اتاق خواب بیرون بروند، سنسور تماس زنگ هشدار را به صدا در می آورد.

جلوگیری از سرگردانی کودکان یا سالمندان: اگر شخصی که از او مراقبت می کنید در شیشه ای کشویی را باز کند، یک هشدار فوری دریافت خواهید کرد.

ایمن نگه داشتن کابینت دارو، جعبه جواهرات و سایر اشیاء قیمتی: یک حسگر روی کابینت دارو قرار دهید تا مطمئن شوید دست های ناخواسته به داخل آن نمی روند.

اتوماسیون خانه هوشمند: اگر پنجره‌های شما باز است، ترموستات هوشمند خود را تنظیم کنید تا در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنید و هزینه‌های سرمایش را کاهش دهید.


سنسور درب و پنجره موثر است ؟

بله، سنسورهای در و پنجره در دفع مزاحمان موثر هستند. اگر شخصی پنجره شما را در حالی که دزدگیر شما فعال است باز کند، سنسور پنجره آژیر دزدگیر را به صدا در می آورد. سپس یک اعلان فوری تلفن همراه دریافت می کنید.


دزدگیر اماکن پیشرفته آیملز

سنسور در و پنجره بیسیم آیملز

مزایای خرید دزدگیر بیسیم

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال