مزایای خرید دزدگیر بیسیم برای خانه:

مزایای دزدگیر بیسیم

روزی روزگاری ، تمام اجزای دزدگیرهای خانگی به سختی به یکدیگر متصل می شدند. اتصال هر سنسور ، صفحه کلید ،آژیرها ، دوربین و وسایل جانبی محدودیت هایی داشت.ا دیوارها را سوراخ می کردند تا سیم ها را به این طرف و آن طرف بچرخانند و در انتها همه چیز را وصله کنند ،بعدا اگر سنسور اضافی نیاز بود باز تمام مراحل بایستی از نو انجام می شد.

خرید دزدگیر بیسیم یا سیستم های هشداردهنده وایرلس نه تنها ما را از این محدودیت خلاص می کند بلکه مزایایی به همراه دارد که چند سال پیش نمی توانستیم تصور آن را داشته باشیم.


مزایای استفاده از دزدگیر بیسیم :

امن تر است :

دزدگیر های بیسیم دیگر سیمی ندارند که بخواهد بریده شود. همچنین در این دزدگیر ها سخت تر است که سیستم را دور زد.این باعث میشود خانه یا محل کار شما هدف سخت تری باشد.

انعطاف پذیر بودن

ممکن است در فصل تابستان یک سری لوازم برای کار یا تفریح را به انباری یا محلی در حیاط منتقل کنید تا بتوانید در تابستان تمرین کنید. قطعا میخواهید از آن فضا محافظت کنید.داشتن سیستم هشدار روی درب ورودی ایده ی خوبی است.میتوانید یک سنسور آنجا موقتا نصب کنبد و بعد از تابستان سنسور را جمع آوری کنید.نیاز به سنسور اضافی دارید ؟ آژیر بیرونی نیاز دارید ؟ مشکلی نیست به راحتی هر چیزی که نیاز دارید به دزدگیر بیسیم خود اضافه کنید .اگر سیستم یا اجزای آن خراب یا قدیمی شود بدون مشکل زیاد می توانید موارد جدید را جایگزین نمائید.

گسترش پذیری دزدگیر

یک سیستم سیمی دارای محدودیت داخلی است . اگر در خانه احساس کردید به سنسور های بیشتری نیاز دارید در این حالت باید سیم کشی جدیدی اضافه کنید و درد سر های خود را دارد ولی از مزایای دزدگیر بیسیم است که به راحتی بدون محدودیت سنسور اضافه یا جابجا کنید.مناسب مستاجرها: از آنجایی که نصب دزدگیر بیسیم نیاز به خراب کاری و سوراخ کاری ندارد انتخاب مناسبی برای مستأجرین است .

هوشمند تر است

ویژگی های هوشمند مانند کنترل دسترسی پیشرفته و هوشمند سازی منازل وبه سرعت نحوه زندگی مارا تغییر می دهند. اگر از دستگاه های تحت شبکه یا اینترنت اشیا استفاده کنیمُ یک شبکه ایمن راه موثر تری برای گره زدن همه چیز به هم است .

مقرون به صرفه

امنیت موثر ارزان نیست، اما بسیاری ار مزایای اراپه شده توسط راحل های بیسیم ازجمله سهولت نصب و نظارت پایدار، عیب یابی از راه دور، به کنترل هزینه ها کمک میکند.

*اگر به دنبال خرید یک سیستم امنیتی خوب و همه کاره هستید دزدگیر بیسیم انتخاب خوبی است.پیشنهاد ما برای بهترین دزدگیر بیسیم دزدگیر اماکن آیملز است .*

مشخصات و ویژگی های دزدگیر منزل آی ملز

بهترین مارک دزدگیر منزل کدام است؟

دزدگیر منزل بخریم یا دوربین مداربسته؟

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعال